onsdag 4 april 2012

Oj vilket vackert väder det var idag. ca 7 grader varmt och strålande sol...Det gillar vi skarpt...:))
Tog med mig Vinna på en promenad nere vid sjön Väsman, Otroligt vackert!
Hade med mig kameran ner för att försöka fota lite.


Vem säger att man inte kan sitta på vatten, eller ja, man kan fuska lite innan isen smälter.


Får man vara partisk och säga; Du är så vacker!


Undra vad hon tänker här jag?? Kanske som jag att det är en strålande vacker dag!


På påskafton är det bestämt att vi ska möta upp Bodil så hon får ta med sig Vinna hem för parning med  Kessu under v.15. Så nu är det bara att hoppas:)
Under helgen v 15 så blev det snabba kast till att jag ska på Skyddsvaktsutbildning inom försvaret. Skönt att man kan få det klart. får man göra resten som fattas till hösten. Sen v 17 är det dags för KFÖ. Ska bli sååå kul att komma på en ny övning igen.

//Sandra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar